Fredag

2009-03-27 | 09:40:49 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Så här har min fredag sett ut:
Klev upp. Hoppade in i duschen och tog en välbehövlig dusch, smörjde in mig med mitt bodybutter så jag luktar hallon.
Klädde på mig, fixade håret.
Tillagade god havregrynsgröt med lingonsylt och åt en tunnbrödsmörgås med smör.
Tog mig till skolan
Hade en trevlig svenska lektion
Lunch åt ris, grönsaker och soyabitar, mumma, fast smaklöst. Med ett glas vatten.
Lunchen gick.
Hade matte, började fatta andra grads ekvationerna.
Sedan hittade jag kläder till  Willie.
Sen så promenixade jag till second hand, hittade ett fint pärlhalsband men hade inga löspengar på mig.
Sedan promenerade jag till Indiska och såg en himla fin kopp med rosor på, som jag ska köpa någon dag och en fin kjol.
Sen spatserade jag ned till bussen, satte mig på bussen och hörde intressant prat, då min mp3 fuckade upp sig. Då blev jag lite ledsen.
Åkte buss och klev av.
Kom hem och var hungrigast, men åt inget, hoppades på ett paket, men fick inget.
Gosade med Elins hund, databögade, sen åt jag två tunnbröds mackor.
Tog ur diskstället, Var rastlös.
Åt middag, veggie chili corn carne med ris.
Sen efter ett tag skjutsade pappa och jag hem Elin, sen postade jag två paket, drog till Lidl och köpte gammalt godis, det var inte så gott, men helt okej.
Åt godiset som var äckligt.
Satt och såg på tv. Sedan gick jag ut med hunden, det var mysigt.
Åt mer äckelgodis och började må illa, tog ett glas cola.
Sen hamnade jag här. Det var min dag. Detaljerat och fint. Fast det borde låta spännande, men min dag var inte spännande, så atte..
Illamående

Nu funderar jag på att ta en kopp te och nörda runt på lite olika bloggar, men en sak jag borde är att smsa pojken, men  som sagt, jag är blyg och rädd, och allt sånt.. Men ska ta och smsa honom snart. Hinner jag ju göra i morgon också.
Fast vill se tillsammans är man mindre ensam, fast vet inte om jag orkar. I morgon ska bli en bra och spännande dag, ifall jag åker bort, så blir det ju spännande hihi.

Hoppas eran dag vart fin,fin!




Dagens klädsel : Skön,skön klänning från H&M och en kofta från H&M och idag var mitt hår snällt emot mig hihi. Det är fint med bra hårdagar!



Te är alltid trevligt.


Svartvitt är fint.


Sköna pyjamasbyxor som är söta är också bra sak.

Nu lyssnar jag på en fin låt och borde sova som vanligt .




Puss!

Sassy

Vad söt du är!

Ha en fin lördag!



kram

2009-03-28    10:31:19    http://eurotrash.blogg.se/
lilla p

vill dricka te med dig någon dag. pusssis <3

2009-03-29    19:40:53    http://pandawhore.blogspot.com


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback