Framåt

2009-03-13 | 13:49:00 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
FANFANFANFAN
FANFANFANFAN


Att jag skulle krascha i morse.
Det skulle ju inte hända.
Klev upp ur sängen,klädde på mig, kraschade.
Kraschen skedde i mammas säng.
Jag började grina.

Somnade om i min säng.
Glömde sjukanmäla.

Men nu har jag tänkt.
Idag har jag tänkt.

Ska tänka som morgondimma tänker.
Ska klara alla veckor och få allt skolarbete gjort.
Ska vakna upp och tänka,klarar jag denna dagen så blir jag nöjd över mig själv, blir ju arg på mig när jag är hemma.
I helgen ska jag göra klart en redovisning, och på måndag ska jag stå där som ett fån och redovisa, kommer säkert börja darra och allt sånt där otrevligt samtidigt.
För sen tar jag studenten, nej jag är inte glad över det, för jag vet inte vad jag ska göra sen.
Och jag måste kirra allt i skolan först.

Jag drömmer om att flytta till paris.

Nu ska jag göra det bästa utav helgen och på måndag-fredag ska jag gå, varje dag fram till jag tar studenten, jag ska ha kraft, det gäller att tänka positivt.
Det måste jag bli bättre på.

Som Susanne skulle ha sagt, nu är det dags för mig att blomma ut!

Woho,redan en som är intresserad av att köpa körsbärsklänningen nån från sthlm,trevligt!

Läste nyss att hemtjänsten behöver sommarjobbare, så dit ska jag söka sommarjobb!

Erika - Morgondimma

Ja, ta nya tag på måndag och försök att ta en dag i taget.

Hang in there som de säger på engelska =)



Jag håller tummarna för att du får sommarjobb!



Sv. Jao, ensamtid behövs. Men alla är olika och vissa gillar inte alls att vara ensamma.

Men jag gillar ensamheten. Den och jag är kompisar =)

2009-03-13    20:31:48    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback