Fin dag ändå

2009-03-07 | 00:51:21 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer

Min dag och gårdagens natt i ord.

Satt vid datorn och började tänka på Nils, blev blödig och läste på lg2s, läste gb-inlägg på hans helgon,vila i frid nils osv, började gråta, gick och la mig och grät, kunde inte somna, somnade, vaknade och kände att idag orkar jag inte ta mig till staden, så inställde en träff med en kompis, sov alldeles för länge, öppnade paketet med teet jag fick, drack ett utav dom nya teerna, klädde på mig, gick ut och skottade, följde med mamma och handlade för jag var snäll, lagade middag, umgicks med mina systrar lite, promenerade med hunden, röjde upp lite i köket, såg på en massa tv och en fin film,skrev brev till fina Lenita, målade naglarna, drack ett till utav det nya teet, hamnade här och nu pratar jag med finaste. Han betyder. Min fina internetvän. Jag borde sova, men han gör så att jag vill stanna kvar. Du är fin. 

Men snart ska jag försöka hopp i säng för att orka upp i morgon bitti och åka på äventyr till Ikea.

Puss på dig.


marie

Hoppas du hittar något coolt på ikea!

2009-03-07    10:50:50    http://lillbrun.blogg.se/
Anna

Sv: Jaa det är supergott! Måste ta och baka det någon dag;)



Tack så mycket!:)

2009-03-07    13:03:45    http://annnnnnas.blogg.se/
Erika - Morgondimma

Hoppas att dagen blev bra!

2009-03-07    19:30:55    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback