Dagens outfit/Shopping/Collage

2009-03-04 | 18:58:40 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer

Dagens: Klänning eller t-shirt man får ha det som man vill H&M, kofta:Röda korset, Strumpbyxor:H&M.

WOHO! I dag hittade jag ett förkläde för en tjuga på second hand, helt love alltså!

'

Jag gillar att göra collage på fina personer och ha på min vägg eller fina bilder. 


Sassy

Haha, vet du vad? En sån klänning du har på dig där har jag också. Jag har även två av klänningarna du säljer, discoklänningen och den översta! Hihi.



Jag jobbar på ett boende för hemlösa missbrukare.

Vad gör du?

2009-03-05    10:58:56    http://eurotrash.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback