Bonjour!

2009-03-21 | 18:58:08 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
I dag klev jag upp och var tröttis. Men solen gör en glad. Träffade Carro en sek. Skulle kanske träffa en vän men han dök inte upp. Så jag promenerade hem till min syster och umgicks med de, vi bestämde att vi ska dricka lite öl i kväll. Så snart ska jag dit och umgås med lite öl.

Har skickat en massa mejl, nu sitter jag i ett dilemma om jag ska buda på en mysig långärm eller inte. Men det gjorde jag. Så nu får jag hoppas på att jag vinner, fast en fördel om man ej vinner. Pengarna försvinner inte, hehe.

Nåväl hoppas ni får en trevlig kväll!
Sista chansen på tävlingen ikväll! Stänger den i morgon!
Puss!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback