-

2009-03-12 | 11:57:31 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Jag måste bli positiv iaf tänka positivare. Hade kanske vart roligt med en massa föreläsningar idag. Men som jag är , just nu ,helt jävla störd. Ja, nu säger jag att jag är det. Nästa vecka ska jag klara en hel vecka i skolan, ja, det ska jag! I dag ska jag ta tag i en psykologiuppgift och dricka varm choklad, rasta hunden som vanligt och först och främst ta av mig mitt nattlinne som jag har en massa juicefläckar på haha. I dag är jag iaf pigg, första gången på länge och inatt kunde jag somna, så då får vi hoppas att jag kan somna inatt med! Jag har drömt en himla massa inatt, att jag cyklade, att mina två systrar var gravida, vafaaaaaan? Varför drömmer jag om graviditet hela tiden? Det är ju helt sjukt. Att mitt undermedvetna drömmer om det. Sen drömde jag nog en massa annat med. Jag måste renskriva uppgiften, hitta lite mer, men jag är redan less, haha, kommer vara skönt när jag är klar. Städa i köket osv ska jag göra med. >Jag har gjort klart en psykologiuppgift nu iaf, funderade på att baka men ids inte, vet inte vad jag skall hitta på nu. Men dålig som jag är, har jag inte gjort den andra, ska redovisa på måndag istället, usch jag hatar redovisa. Nu ska jag ta vecka för vecka och stå ut med varje dag, än fast det är jobbigt. Just nu har jag ångest också,mindre trevligt. Men jag kommer klara morgondagen och sen är det helg, woho! Fast inte lär väl hända som vanligt, men iaf. Cp bloggen! Jag ska lägga upp bilder men det går inte, för man ser ingen sån där lägga upp bild grejj och man ser inte bilderna woho,hoppas det fixat sig till i morgon. Eller så är det bara mitt opera som fuckar. Puss.

Jonna

sv: ja underbartttttt:d

2009-03-12    11:58:42    http://jonnisponnis.blogg.se/
Emma says style, love & rock and roll.

Skum dröm ?! haha, de kanske är gravida :D



Du är utmanad:

http://emmasays.blogg.se/2009/march/utmanad-av-sassy.html

2009-03-12    13:21:58    http://emmasays.blogg.se/
Jonas

Åh, det kanske inte var så bra att du inte gick dit idag. Då kanske du har fått höra något du skulle tänka dig att gå på högskolan!

Du får försöka att gå alla dagar nästa vecka då! Hihi!



2009-03-12    15:04:39    http://www.taza.se
Erika - Morgondimma

När jag är urless på jobbet (som nu) så tar jag en dag i taget och vecka för vecka.

Jag har mest bara lust att ringa och sjukanmäla mig ibland men när man är i arbetslivet så förlorar man ju tyvärr pengar på det.

Så jag tar dagen som den kommer och när veckan är slut så är jag stolt över att jag klarade mig igenom den =)

2009-03-12    19:25:40    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback