Tankar

Förra veckan tror jag det var eller i veckan, när min förkylning var som värst, jag låg bara och hostade och kunde inte sova den här natten heller och då skrev jag också en liten text.

Sommarlov,mitt allra sista borde jag kunna njuta utav men har ont i själen och en herrans massa ångest. Men sommaren är ju långt ifrån slut än, jag hinner bli hel, men kanske tar sin lilla tid, jag vill hitta på fina saker i sommar. Ska försöka göra det med, men först ska jag bli frisk från min förkylning. Fönstret är öppet. Jag hörde massa fina ljud,jag vill kramas och vara glad. Ensamhet gör ont vissa dar. Vissa dar inte. Jag vill åka på arvika och ha det fint nu. Orkar inte med det som gör ont inuti. Vill ägna mig åt fina saker istället. Orkar inte prata om det för någon, för ofta är jag ju glad med ändå.


Måste säga att sen jag skrev detta så har jag mått mycket bra faktiskt. Jag har inte haft mycket ångest alls i sommar. Känns det som faktiskt. Fniss.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback