Studenten del 3

2009-06-19 | 16:03:33 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
Oj,här kommer en herrans massa bilder på en festlig kväll!



Jag försöker röka men det går inte så bra, som vanligt, tur att jag aldrig lär mig röka, tycker jag! :D. Jag drar bara munbloss, fniss. Röker ju bara på fyllan också så.



Pauline och jag får studentpresent av syster yster.



Jag tror att det här är alldeles innan jag ska hälla vatten på ogge eller så ger jag han chipspåsen. Jag och Anna.



Anna är pepp.



Pauline



Popogge.



Min fina vinflaska.



Pauline i solskenet.



STUDENTEN ÄR PEPP



Studenten gör cepemin.



Anna smsar gubben som ringde fel <3.



GLÄDJE



GLÄDJE OCH EN FIN SJAL!



Sen kom resten av gänget och sanna käkar sallaad.



FOTA



BIRA,BIRA,BIRA,.BÄRS,BÄRS,BÄRS!, KÄRLEKSPARET WOW.



OGGE PISSAR, KILLARNA FICK PISSA UTE :).



HM, vad händer nu ?



Innan ogge.



KÄKAR CHIPS OCH MMMMMMMM SÄGER HAN!




PUSSA PÅ MIN VÄN.



PUSS PÅ SYRRAN,. men hon njöt inte så mycket hehe.



Måla läpparna.



Jag vet inte vad jag gör.



Egofoto haha.



EGOFOTO

Nu för att det inte ska bli fem hundra bilder till gör jag en del fyra.

FOTOGRAFER: JAG,ANNA OCH ROBBAN



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback