RÖD FÄRG

2009-06-28 | 22:53:10 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Nu håller jag på att bli rödtott igen, har blekt och hållt på innan, blekte utväxten och sådär, nu har jag rödfärgen i håret och hoppas verkligen på att det blir lika bra som det brukar bli, annars blir jag ledsen.

Ni får hålla tummarna, om 2 timmar eller nått, ska jag skölja ur färgen (det är stargazer) sån man kan ha i hur länge som helst, hehe.

Emma says style, love & rock and roll.

håller tummarna!

2009-06-29    09:57:31    http://emmasays.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback