Onsdag

2009-06-10 | 13:52:40 | Direktlänk | Tankar | 4 Kommentarer
Skitdag igen.
Jag skäms, jag skulle intill stan och träffa en tjej och köpa kläder av, men jag kom aldrig upp och dog typ i sängen, eller ville dö litegrann, men jag dog inte, som tur var kanske.

Borde fara till skolan och tömma skåpet idag, men jag gör det i morgon istället, tror knappast någon tar mina saker och slänger dom, bara för att jag gör det i morgon istället, skolan har ju öppet då med, i morgon är det även vett och etikett på parken. Senare idag ska jag intill stan för att klippa min långa,sneda lugg, köpa kläder och äta middag med mamma, kan bli rätt okej ändå.

Härnäst ska jag hitta något att stoppa i min tomma mage. Jag kommer måsta läsa upp betyg till hösten eller på komvux och det är inte allt, vad gör man när man har mått dåligt sista terminen, ingen bra timing sådär. På fredag kommer jag stå där och vara lycklig, just nu känns det så himla långt borta bara. Än fast det är bara 2 dagar dit, sjukt.

Snart ska jag på klassfest woooooooho och nu har jag alt fixat till i klädväg,accesoarväg till studenten och balen,wohooooooo, i morgon ska jag klippa håret,längtar!
Puss.

lisa

Allt blir säkert bra i slutändan :)

2009-06-10    14:18:07    http://lyckligalisa.blogg.se/
Erika

Du behöver inte skämmas för det. Ingen fara på taket =) Om jag hade tänkt efter lite så hade jag gett dig mitt telefonnr.

Jag väntade tio minuter eller så sen gick jag och köpte ett par dojjor, hehe!

Klart vi kan bestämma en ny tid. Jag ska kolla upp var jag ska jobba nästa vecka. Om jag är i stan så går det bra med vilken dag som helst utom torsdag.



Kramen!

2009-06-10    21:15:16    http://morgondimma.blogg.se/
Malin

det kommer fixa sig! huvudsaken är ju faktiskt att du mår bra själv (vilket du ska göra, right?) så då spelar det inte så stor roll om du inte får betyg i alla ämnen; livet är fortfarande nyvaket.



svar; COLA LIGHT ÄR BÄST HÖRRU, tyst med dig :*



jag skickade ditt brev igår förresten så du borde få det imorgon :)

och det vore super om du kunde komma till gävle i sommar (det är ta mig tusan sommar, elaka väder)





2009-06-11    12:21:38    http://hallonte.blogg.se/
carro

du är underbar

2009-06-11    14:21:39   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback