Onsdag

2009-06-24 | 22:43:25 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
I dag spenderade jag ännu en dag i staden men idag med Robert och Sannis. Efter vi gått på stan ett tag, så gick vi ned till hamnen där jag bjöd de på en piggelin, mums!



Min första piggelin för i år också, det var gott i värmen!



Äta glass och den där gubben som solar råkade också komma med, hihi.



Hamnen är vacker på sommaren.



Gillar de små husen eller snarare ladorna som är där borta.



Haha, "gula patrullen" åker iväg ;P.






First Hotel är en vacker byggnad.



Promenera! Sen efter vi gjort stan, så köpte vi en billig middag, jag köpte en falafelrulle för 25 spänn! Den var enormt god, kommer bli fler sådana i sommar! :).

Sen tog vi en paus i rådhusparken som ligger nära Roberts lägenhet.



Det var sol och varmt! :)



Och jag tryckte på knappen till min kamera tusen gånger, så jag fick massa bilder, men sparade bara dessa två, som blev bäst hehe.



Jag posar med väskan.



Jag gjorde cepemin och hej min septum är snee lite.

Sen gick vi hem till Robert och åt rulltårta, ännu en fin dag har jag haft!, sen promenerade jag hem en timme senare och sjöng som vanligt haha, nu har jag renbäddat sängen och snart ska jag hoppa in i duschen, alltid lika härligt varje gång att bli ren! Nu ska jag bara slappa resten utav kvällen.

Pussen.







V,

JÖSSES vad det såg dundergott ut med isglass!

2009-06-24    22:58:20    http://pearlsofglass.blogg.se/victoria
Lullen

Kanonsnygg outfit!!! :D Är falafellrullarna där uppe vid gallerian goda? Kanske ska prova en sån nån dag! :D

2009-06-24    23:19:38    http://taggtroden.blogg.se/
Erika

Vilken härlig dag. Jag vill också vara ledig nu när det är så varmt och fint =)



Jag gick/joggade runt höglandssjön. Lyckades precis undvika att kuta in i en spindel som hängde och dinglade i en tråd mitt i vägen, hehe!

2009-06-25    20:51:05    http://morgondimma.blogg.se/
maria

åh , vi har båda rätt hår och hål i septum.

vi är snygga vi.

PUSS

2009-06-28    15:06:59    http://mearia.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback