Midsommardagen

2009-06-23 | 23:47:07 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
Jag slappade mest på dagen, tog en skogspromenad, som finns bilder ifrån, lite längre ned, när jag kom tillbaka ifrån den möttes jag utav det här:



En pappa som klipper gräset med lien!



och en mamma som klipper gräset med, hehehehe.



Sen drog jag till syster och fotade lite blommor som hon har. Hehe.



Blommor  är rätt fint ibland.



Medan hon duschade och fixade i ordning sig så drack jag cola på hennes balkong och nördade vid hennes dator.



Utsikt från balkongen, mycket spännande haha.

Sen så drog vi till ica kvantum och köpte lite götta, innan vi drog vidare till Robert.


Det syns ju att vi är släkt och jag vet vart jag fått mitt fina yttre ifrån haha <3.



Shoogen som jag kallade för Bob Hansson denna kväll.



BUSIGA SMÅ BARN ;D.



Dancing queen :).



Fettot dricker asgod 2,25 cider, ja, jag ser fet ut faktiskt åhåhåjaja, men jag lever fint med det.



Sen var shoogen på fyllan och cyklar med kubb och ölet som han hade hämtat i sin lägenhet.



Cykla ;D.



Haha sanna biter väl på piercingen eller nått, sen kastade vi freesbe och spelade kubb, jag och shoogen vann :).

Sen drog vid ned till statiol och köpte lite mat, shogen han köpte en efterätt också. Nämligen..



Bridge blandning, pensionärs blandningen, men god var den!

Sen satt vi och pratade tills klockan var fem på morgonen och jag däckade på Roberts soffa.
Snippsnappslut så var lördagen slut.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback