Måndagsbilder! :)

2009-06-23 | 23:36:14 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
Fast hela måndagen dokumenterades inte men litegrann utav min måndag.



Jag egofotade lite och hej jag älskar att vara barbent på sommaren, skiter i att jag inte gillar mina ben, äre varmt så äre! :)



Drack iste och läste en himla bra bok, men ibland blir jag lite less på den hehe.



Jag fick ett bokmärke som var lite små charmigt, ifrån det stället jag beställer min röda hårfärg ifrån, gratis är gött.



I solskenet.



Sedan efter jag suttit ute i solskenet ett bra tag,gjorde jag i ordning mig, åkte intill stan med mamma och fyndade 2 bh-ar på rea, hittade ett par shorts, ett läppstift som också var på rea, ett par skor som också var på rea och ett par andra skor,wow.
Sedan efter jag hade vart på stan med fina mamma, åkte jag hem en liten stund och sen åkte jag till min vän Robert för att träffa systeryster och han också såklart.



Min syster ser knasig ut i ögonen haha, men äh, söt är hon i alla fall.



Shoogen gömmer sig bakom filmen som Robert fick låna utav mig, hehe och Robert läser intresserat.

Sedan efter jag vart där i ett par timmar, var det dags för mig att ta en liten härlig promenad. Där jag också fotade lite.



Skogsdunge.


Prästkragar är så fina <3 och sist men inte minst så skrev jag ut...




ARVIKABILJETTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3, HIHIHIHIHI! SÅ NÄRA NU! En vecka kvar hihi! :D

jennifer,

du är söt & jag älskar verkligen den coelho-boken,

2009-06-24    02:05:05    http://hellobenjamin.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback