Lördagens outfit

2009-06-22 | 11:14:41 | Direktlänk | Dagens outfit | 0 Kommentarer
Jag hade min klänning på mig som jag köpt utav http://morgondimma.blogg.se, men eftersom jag inte hade någon bh på mig, denna dag, och den här klänningen är alldeles förstor vid brösten,så generade mina bröst med att hoppa ut genom klänningen, det jag lärde mig utav detta var att jag måste ha bh på mig i denna klänning. Den gråa klänningen jag köpte utav henne var den också förstor i brösten. Ibland så önskar jag att jag hade större bröst, men jag tänker inte operera in silikon, usch för silikon!



Men annars så tycker jag klänningen är himla fin.



Jag lekte med kameran hos min syster när hon höll på att göra i ordning sig, jag hade lite tråkigt och jag har på mig hennes tröja och den är lite liten va.




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback