FYLLANB

2009-06-28 | 04:06:56 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
PÅ FYLLAN KÄKAR JAG KÖTT
DET ÄR GÖTT
PÅ FYLLAN

MEN NÄR JAG ÄR NYKTER
SÅ BRYR JAG MIG OCH ÄTER INTE KÖTT

DET DÄR ÄR KONSTIGT
HUR LITE MAN BRYR SIG PÅ FYLLAN


-

JAG FICK INGET HÅNGEL
MEN PÅ ARVIKA DÅ JÄÄÄÄVLAR

Emma says style, love & rock and roll.

Jag skulle aldrig få för mig att äta kött -- ens om jag var på dyngfyllan... aldrig...

2009-06-29    09:59:55    http://emmasays.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback