En torsdag

2009-06-20 | 14:20:59 | Direktlänk | Glädje | 3 Kommentarer
Den började med uppstigning halv nio eller kvart i nio, för att vara exakt, klev upp,klädde på mig, åt lite yoghurt, åkte till Arnäsgården hade möte med chefen, mycket trevligt, fick schema och så, åkte hem igen, umgicks med voffarna, promenerade med hundarna, duschade och fixade mig inför att åka till stan, åt lunch, åkte intill stan,träffade Carro och hade dundertrevligt som vanligt, du är bäst för du får mig att må så himla bra, fina du! <3!


Efter vi hade gått på stan ett tag, så köpte vi middag på kebab city, jag köpte falafelrulle, deras falafel är godast,mmmm.



MMMMM,MUMS! Alla ni som bor i övik, gå genast till kebab city och köp er en stor och mättande falafelrulle!

Måste dock smaka den som kostar 25 kr bara uppe vid gallerian, den lär nog vara mumsig med, kanske.



Trocadero till det så! Fast drack inte upp hela, råkade vattna blommorna med resten heheeh.



Carro gör en rolig min, för hon är så rolig eller mja, nått, hon ska alltid göra roliga miner på bild, hihi,fniss.


Sen hade vi det mycket trevligt på staden tills hon åkte hem, då gick jag och mötte min pappa som var och handlade på systemet.

Sen fotade jag lite på kvällen också, för det var så himla fin torsdagskväll.



Våran gård är rätt fin faktiskt.



Haha, alltså jag strippade av mig min klänning senare, och då gick jag runt såhär, det får man om man bara är hemma. Med mobilen i handen också, varför vet jag inte. Buskiga ögonbryn har jag också, men orkar typ aldrig noppa, det är jobbigt haha, nä.



Jag var smått trött också.  Det syns ju och hello så här ser jag ut utan smink, inte så stor skillnad kan man tycka, för det är det ju inte, jag brukar ju inte använda så mycket smink, bara helt lagom, hihi fnissen.

pelle

oh fan, falafel och trocadera? fan vad gött! bjud med dig hörru ;)

2009-06-20    16:38:37    http://pellespersonliga.se
pelle

Uj, är du Övik-brutta? Coolt. Där är väl Blondinbella i detta nu, om jag inte missminner mig. Stött på henne?



Faktiskt så har jag varit i Övik åtskilliga gånger. Min moster bodde där ett tag. Mycket trevlig och fin stad!

2009-06-20    18:37:59    http://pellespersonliga.se
Erika

Falafel är gott.

Rullen de säljer utanför gallerian är väl siådär men för 25 spänn ska man nog inte vänta sig för mycket ;)



Hoppas att du har en toppenkväll!

2009-06-20    23:02:08    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback