En skogspromenad och en himla fin jacka

2009-06-22 | 00:12:31 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
Som sagt jag har en massa blogginlägg på g och nu försöker jag ta igen alla blogginlägg jag missat på ett par dagar, fniss. Eller missat och missat, man bloggar ju när man känner för det. Men i alla fall. Jag har gjort så himla mycket fina saker och bara vart så glad. Finast.

Skogspromenader är terapi kan man säga, jag mår bra och min hund blir gladast när hon får springa utan koppel. Det blev inte en så lång skogspromenad men det var fint ändå.



Jag säger det, Norrland är fint! <3





Smörblomma.





Ser ni vad vackert? Min hund är så enormt söt också när hon går där och nosar och kissar lite titt som tätt. Haha.






Jag såg den här jackan i torsdags och dog, den skulle verkligen bli min, den sa det till mig och då la jag undan den så mamma köpte den till mig dagen efter. Men jag ska betala efter sommaren fniss. Fast då lär dom ha glömt det haha . <3. Föräldrar. Jag gillar mina föräldrar. De är söta och jag gillar den här jackan med.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback