Bilder

2009-06-21 | 22:33:20 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
Som jonas pojkvän tog på mig på studenten och balen som jag tänkte visa er.

Först från studenten några stycken:



Jag är glad och blundar men äh, det är okej ändå!



Man ser inte så fräsch ut när man nyss har gråtit. Jonasvännen <3


HAHAHAHA? Ibland kan man se för rolig ut!



NÄ, JAG GICK INTE MODE&DESIGN, MEN vi fick åka på deras flak, jag gick teater!!!!!!!!!! Så nu, vet ni det.



JAG VAR PEPP OCH GLAD, Jag förstår det fortfarande inte en vecka senare och två dagar.



Lisa är på g :).

Bilder från balen när jag stod där ute som Lasse fotade:




Åh, stör mig enormt på luggen här, den ville inte vara som jag ville ha den, alltså rak! och jag grät över håret och ville inte fara på balen, sen slutade jag bry mig helt enkelt och for ändå, hade ju biljett+ kläder och allt! Sen kan man störa sig på att jag har bh också för då får jag större bröst, hahahaha, men jag ville inte direkt visa mina bröstvårtor på balen, hade vart lite pinsamt va.




Jag var den enda som hade kjol tror jag, men den här kjolen ska jag ha fleeeeera gånger, så det var det lätt värt!



Kul att blunda eller nått haha, eller så kollar jag bara ned i backen vet faktiskt inte, hade min rosett lite konstigt också, ja, man märker allt efteråt och jag är en jävel på att klaga på mig själv,tyvärr.



Den här bilden gillar jag mest av bilderna.

Och jag måste lära mig acceptera min kropp mer, här gillar jag inte mina armar på den här bilden ex. Buhuhuhuhu.


emma

du var superfin på din bal! älskar kjolen, en sådan vill jag också ha. du var finfin på din studentdag också lisa (:

2009-06-23    00:54:21    http://metrobloggen.se/Obscene


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback