Arvika tema del 5

2009-06-05 | 22:53:24 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
Dag fredag :). Jag gör som av resten av dagarna att ni får se från bägge åren, hihi. Åh, jag är så glad över att jag inte har börjat jobba innan arvika, så jag kan åka dit + vara ledig lite till innan jag börjar jobba, härligt!

2007:





Det är varmt och lerigt, jag har himla fina stövlar på mig eller inte haha, köpte dom där på arvika hehe.



Folk som fiskar.



Träffade snygg brud som jag bevakar på helgon hihi!



Umgicks med fina cajsa.



Såg marit bergman och åt langos <3.

2008:



Vattenkrig! Det var härligt i värmen!

Foto:Fredrik




Foto:Fredrik

Robert ä nypisse :).



Vi lekte med kondomer för vi hade lite tråkigt.



Lykke li <3



Mustasch killarna! Roberts är dock nästan borta :(. Lite fulla är dom också hahaha.



Jag såg kent, åh de gör sig bäst live verkligen <3. Såg finaste killen som jag ville bara gå och kyssa, men tyckte jag var så ful så jag vågade inte, buhu.



Sen blev vi så här äckliga hahahahha.

Sedan den här natten var jag sjukt trött, vi såg på typ jag minns inte vad dom hette, men det var bra iaf, jag satt och hade nästan somnat, det är då vakten kommer och frågar hur jag mår, sedan så går jag och hånglar i tältet med han igen, hehe bara för att jag var desperat haha.

Del 6 kommer i morgon! Jag visar er detta bara för jag är så sjukt pepp på arvika! :*

ELLEN

Svar: Jo, det är jätteroligt, men samtidigt tar det sådan tid :D



Förhoppningsvis. Vad har du tänkt göra efter? Med mig är det toppen!

2009-06-06    13:03:23    http://ellerenellen.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback