ARVIKA TEMA DEL 2

2009-06-02 | 13:43:51 | Direktlänk | Glädje | 4 Kommentarer
Eftersom jag har sån arvikalängtan för tillfället så kör jag på ett litet arvikatema. Visar er en dag i taget. Jag börjar med att visa er min tisdag på arvika 2008.



Jag och Susanne var inga höjdare på att sätta upp tältet, vi fick lite hjälp med det senare, hehe. Vi satt mest bara och slappade. Foto Bobbis



Sen åt vi middag och jag tar egofoto på mig själv haha. Foto:Bobbis



Picknick.


Äta makaroner och ketchup, festivalmat ala.



Sen söp vi en massa och träffade helgon plankare. Siffran.



Lostinforest på helgon.




Sen umgicks vi lite med gamlingarna också, jag och Susanne var ju unga och fullisar haha. Sen hände nått som jag inte tänker lägga upp bild på heheheehehe.

Aja sen så gick jag och la mig och hånglade lite i tältet, myspys.

Snart dags för arvika igen, mindre än en månad kvar! :). Onsdagen får ni se senare! :)

ina

tack för din fina kommentar! jag pluggar socialt arbete och har en termin kvar.. skönt!

2009-06-02    14:07:18    http://winterbarn.blogg.se/
emma

åh just det! vilket datum är det dags för din student? du måste längta som tusan? (: jag vill också på festival i sommar! men tyvärr ska jag jobba som en galning.

2009-06-02    19:31:50    http://metrobloggen.se/Obscene
Erika

Kul med festival, det har jag faktiskt aldrig varit på =)



Jag såg din kommentar på bloppisen nu, är lite dålig på att kolla kommentarer där.

Vi kan ses någon dag nästa vecka. På min lunch skulle passa bra. Den har jag klockan tolv så det är bara att bestämma en dag så tar jag med klänningen.

2009-06-02    21:15:29    http://morgondimma.blogg.se/
Lisa

svar: åh tack för dina fina ord! nej, inge mobbing. lite annat. Puss!

2009-06-02    22:27:15    http://llisabs.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback