Allyvoff

2009-06-03 | 00:33:50 | Direktlänk | Glädje | 2 Kommentarer
I dag var jag och pappa hundvakt till ally eller snarare, hon låg ju bara i bilen när vi handlade mat, men i alla fall och sen när vi hämtat elin när hon gjort sitt ärende, så skulle pappa till mekonomen. Så jag passade på att promenera med ally och leka med henne, självklart skulle elin fota också haha.



Jag ska få ally att försöka sitta, men hon bara nej, jag vill inte, vi ska leka istället.




Här säger jag ungefär sitt men nä det vill inte.




Jag tyckte hon var lite rolig också.



Hon skulle få godis om hon satte sig men hon la sig ju bara ,knasboll!



Men sen tillslut så satte hon sig och gav mig tassen!


ALLY ÄR STOR. Men inte farlig :).



pussa på ally lite och gosa lite.



Sen hade jag och ally lite knägos! Sen så var det slut på denna fina bildserie!

V,

men tack va gullig du är! en sån go hund du har här ovan! så go att man bara vill burra ner näsan i pälsen!

2009-06-03    00:47:01    http://pearlsofglass.blogg.se/victoria
jennifer,

åh, nu saknar jag min vovve :/

2009-06-03    00:56:01    http://hellobenjamin.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback