Tisdagsklädsel

2009-07-07 | 14:04:58 | Direktlänk | Dagens outfit | 1 Kommentarer


I dag är jag klädd i blått och vitt.



Jag är inte direkt blek i ansiktet eller någonstans längre, av att vistas ute i fem dagar på festival, hinner man få ganska mycket färg och en "fin" bränna på ryggen.



Rosetter <3

Erika

Fint! =)



Sv. Internetdejten höll inte och jag flyttade tillbaka till övik =)

2009-07-07    20:10:56    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback