Tisdagens middag och lite till

2009-07-22 | 14:38:12 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer


Lax med äppelglace stod det, det var inte så gott kan jag säga, IKEAS MAT är inte bra jämt, men oftast är den det, eller jag har ätit där kanske fem gånger och 2 gånger har jag blivit besviken, igår var laxen dåligt gjord och potatisen var bränd, man bara hurrey, nej, så jag lämnade ungefär hälften för att jag inte kunde trycka i mig allt och sallad åt jag, till efterrätt blev det blåbärspaj, mumsi.

Sen ungefär 2 timmar senare köpte jag en liten pizzabit och äppeldricka i ikeas kiosk för 12 kr.



Det är bäst för att de har bara veggieslices där! De är hur goda som helst!



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback