Tisdag

2009-07-07 | 12:26:36 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Trött och slapp. Ska göra i ordning mig, äta frukost, åka till stan om två timmar, träffa fina människor, hinna köpa en present, köpa frimärke,posta ett brev, åka hem igen, packa tills i morgon och skriva ett brev.

Men nu först här ska jag försöka se lite bra ut och hosta sönder mina lungor litegrann. Jag kommer nog aldrig bli frisk från min förkylning, eller det dröjer nog, ehehe.

PUSS!

pelle

har handlat på fyllan nu igen? tss... ;P

2009-07-07    12:59:18    http://pellespersonliga.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback