Tisdag 30e juni, första dagen på arvikafestivalen

2009-07-19 | 14:06:14 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
Vi far dit tidigt ja, dagarna innan är de roligaste dagarna tycker jag!



Jag var som sagt suspekt med snörena där bak, för jag inte tänkte på att göra på något annat vis och skyllde på pappa, man kan ju egentligen ha tältet osv där uppe, men allt blev så bråttom, så jag gick och såg ut som en byfåne istället.

Fotograf:Robert



Sanna gör en ful min och Robert på bussen till Sundsvall.



Carro och Sanna på tåget som skulle ta oss till Örebro!



Sover på bussen som skulle ta oss till karlstad.



Sen var vi äntligen framme i Arvika! :)



Jag fixar tältpinnarna med en konservburk, så himla smart är jag ibland, fotograf:Robert



Jag serverar lite Rosevin.



Sanna.



Spexar.



Pandis är på fyllan fniss.



Fota sig lite och pandis gör någon rolig min!


Tisdagen på arvikafestivalen såg ut såhär:

Sätta upp tältet, göra mat, det börjar brinna men det går bra tillslut, tält lagas med plastpåse och silvertejp, dricka sig full, hångla med becka, springa runt och träffa massa trevligt folk,få en fin komplimang och sen hångla upp snygga karlstadshåkan, sova med snygga håkan i mitt tält.



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback