Tisdag

2009-07-28 | 22:39:28 | Direktlänk | Tankar | 5 Kommentarer
I dag har jag haft en himla fin dag, dagen började med att jag fick brev från Malin och Lenita, sen åkte vi till Oasen och käkade dagens, jag åt rödspetta, mums i magen, sedan åkte vi till Moliden och gick på loppis där, fikade lite, åkte vidare till Gottne, jag fann en fin lampa, som jag ska lägga upp senare, måste finna en fin lampskärm först bara, sedan åkte jag till järved till carro, följde med henne och handlade mat. Sedan drack vi gott te på hennes balkong och åt glass, pratade och det var himla fint.

Sen har jag sett på Allsång på skansen för Miss Li och Timo Räisänen spelade där idag <3, promenerat med hunden,skrivit svar på ett brev och nu snart ska jag nog se på ett avsnitt av Gynekologen i Askim, som pappa köpte igår på rea.
Jag har haft en fin, fin ledig dag och i morgon på min andra lediga dag ska jag träffa Erika på en fika, det blir finemang.

Resten av bilderna från arvika ska jag lägga upp sinom tid och i morgon ska jag nog färga håret, man får hoppas på det bästa, blir inte knallrött denna gång hehe.

Puss på er!

Hanna

Jag läste din kommentar på Cissi Wallins blogg, och jag tänkte bara säga att jag tycker att den var himla fin.

Kram

2009-07-29    00:58:39    http://helh.blogspot.com
Madeleine

sv:

men tack. och du är så snäll jämt, puss!



ja, det var en fin lördag.

körsbärsmuffins är ju en fantastiskt bra idé, tack!

2009-07-29    02:33:18    http://sisterdisco.blogg.se/
emma

men det är bra! allt jobb är bra (: man behöver ju pengarna. jag ska också färga håret tänkte jag, men hur? ge mig tips (:

2009-07-29    12:51:48    http://metrobloggen.se/Obscene
Lisa

svar: jag vill gärna träffas men jag åker till göteborg på lördag och har nog inte tid innan det. men när jag kommer hem!



du gick förresten förbi mig igår på second hand. men jag förstår det, jag är så liten. du kollade ovanför mig. du var väldigt fin i dina blommiga strumpisar, så jag vart lite avis. men du passar i dom i alla fall, ska du veta.



du kan väl skriva ett litet mejl med din adress så kan vi börja skriva brev :) puss!

2009-07-29    15:32:55    http://llisabs.blogg.se/
Erika

Det var skoj att träffas =)

Nu funderar vi på att ta en sväng förbi kolmårdens djurpark efter göteborg, det skulle vara kul men vi får se hur vi gör.

2009-07-29    21:46:58    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback