Regn

2009-07-20 | 23:18:32 | Direktlänk | Tankar | 0 Kommentarer
Det regnar och regnar.
Jag vill gosa en himla massa mycket, det vore jättegosigt. Att bara klä av sig i underkläder och gosa med någon fin. Det är bland det finaste som finns, att gosa med någon fin människa och oj, vad jag saknar att vara kär  och ha någon att vara tillsammans med.
Jag tänkte se på film men orkar inte.
Jag hoppas det är mycket rea i morgon så jag har råd att köpa någonting, är lite fattig just nu.

Sitter och gör mest ingenting för tillfället vid datorn, ska nog snart hopp i säng, men det är tråkigt det med. För inatt vill jag sova med någon.
På torsdag kanske det blir fest, det blir fint.

Jag hatar ensamhet ibland. Mina föräldrar sover, hunden med och det regnar som fan.
Goseligosa vill jag göra då. Gosa är bland det bästa jag vet. Men är man singel får man inte så ofta tillfälle, tyvärr.

PUSS



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback