Om den finaste natten

2009-07-06 | 19:53:44 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Tisdagnatt, första natten på arvika, jag står och väntar på becka eller någon, jag minns inte vem jag väntade på faktiskt. Dricker vin ur mitt glas. Kanske vid tolv-tiden, det kommer fram  en kille och säger att jag har fint hår, vi börjar prata, han bjuder på öl i mitt glas, jag häller ut det, för jag har gräs i mitt glas, inte så gott, får cider av cajsa, mumsigare det, vi pratar och pratar, carro kommer och pratar med sin kusin, jag börjar kyssa honom, han kysser himmelskt bra, vi går och lägger oss, jag får sällskap i mitt tält, väl inne i tältet, så börjar han ta lite smått på mig, vi klär av oss nästan på en gång, så vi är helt nakna, vi hånglar och ligger med varandra, somnar nakna och vaknar utav hettan, sover lite till och gud, det var den finaste natten på länge och den finaste killen på länge, synd att jag inte tog hans nummer och synd att han bor i Karlstad.

Det tråkigaste var att jag inte såg honom något mer på hela festivalen, hur såg han ut då?, han hade halvlångt lockigt hår,blondt, blå ögon, gul second hand tröja, skjorta, smalkropp och lika lång som mig, åh, han var det sötaste jag sett på länge. Han var en himla bra älskare med, sånt är alltid plus och jag sov godast med en fin kille jättenära mig.

Det var den finaste natten av alla på arvika.

Och alla bilder kommer senare, tog ingen bild på honom dock, men jag minns han i mitt minne. Han är 22 år också fniss.

Saknad. Man saknar alltid en massa personer.

Erika

Låter som om du hade en upplevelse =)



När jag var lika gammal som dig så vågade jag knappt fisa, haha! Men i och för sig fick jag ett ryck efter studenten och drog till örebro där jag bosatte mig med en internetdejt i fyra år.

2009-07-06    20:31:49    http://morgondimma.blogg.se/
kajsa

I vanliga fall skulle jag ha sagt men ojsan. Men nu säger jag bara. det är fint med fina människor.

2009-07-06    20:50:18    http://aenigma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback