Måndag

2009-07-06 | 17:46:05 | Direktlänk | Tankar | 1 Kommentarer
Slitet och jag har sovit hela dagen, somnade vid tolv inatt, vaknade nio i morse, somnade om till elva, till ett och till fyra, man är minst sagt sliten efter en festival som fan, dessutom sov jag inget sista natten,då jag inte vågade sova i mitt tält som inte mådde så himlarns bra alltså. Det hade gått sönder och såg ut som en liten pyramid. Jag har ätit massa till "frukost" och ska äta en pizza senare. Sen ska jag skriva ihop ett brev till fina Malin och i morgon ska jag träffa Susanne, det kommer bli finast!  :).

Bilder kommer senare idag eller i morgon.

Puss på er, jag kan säga så här, jag saknar redan arvika, eller jag saknar håkan och alla andra fina människor jag träffade, synd att jag inte tog hans nummer, han var så söt åh.

Malin

jag ser fram emot ett brev :*:* WEI! och bilder från arvika såklart!



svar; du är fin hörru! och klänningen köpte jag på bikbok av alla affärer. blev lite chockad själv.

2009-07-06    19:52:40    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback