Lördag i Eskilstuna

2009-07-16 | 13:22:07 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
Jag och Lenita gick till djurparken som ligger nära hennes mamma, de har grannkort, så vi gick in gratis, najs värre! Där såg vi många fina djur! Jag hade inte betalat för att gå in och se djuren där inne, jag tycker synd om djuren, de har inte så stora burar och måste vara där hela deras liv, bara för att vi ska kunna gå och titta på dem liksom..











Vita tigrar, som är en sak som eskilstuna är känt för! Men nu har de bara en vit tiger, de hade tre förut, men de är döda.



Näsbjörn tror jag detta djur hette.



Afrikansk vildhund!



Gosiga.



En get!



En krokodil!



Dom här djuren parade sig.



Söt.



Häftiga!







Efter vi hade vart i djurparken promenerade vi till coop och handlade lite, sen såg vi en jättebra film som jag har glömt vad den hette, åt god middag bestående av grönsaker i ugnen och qournfile mums! I efterrätt åt vi kladdkaka med grädde, mumma! Sedan datanördade vi lite, tog en långpromenad och pratade en massa och på kvällen spelade vi spel med hennes föräldrar, mycket trevligt och pratade en massa till innan vi skulle sova.

En fin lördag var det allt! :).

och sedan var det söndag och då var det dags att åka hem och det är alltid lika tråkigt och jag hamnade bredvid en äcklig och skum kille på tåget som skulle ta mig från sthlm-sundsvall, mycket otrevligt.



Där köpte jag en kopp kaffe, tre godisar för tolv och en baugette som var  inte så goda räkor, men helt okej ändå!

Saknar dig en himla massa Lenita :*, hoppas du får det fint i Kramfors hos din vän :).

Erika

Stackars den vita tigern som är alldeles ensammen, den får inte ha lika kul som de andra kattdjuren som håller på med lite rajraj i det gröna, haha!

2009-07-16    19:35:28    http://morgondimma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback