HEMKOMST

2009-07-05 | 23:14:24 | Direktlänk | Tankar | 2 Kommentarer
Jag hann inte skriva inlägg  att jag skulle till arvika i tisdags, för datorn segade och jag var extremt stressad. Nu har jag vart på arvikafestivalen och det var helt fantastiskt. Nu är jag enormt sliten och ska dricka en kopp te, slösurfa lite och sen lägga mig och sova i min egna säng <3.

I går hände världens finaste sak, när jag såg KORN i öltältet på arvika, såg jag världens snyggaste kille, jag mumsade, vi stirrade på varandra.
Sedan när jag och pandan gick till maten för jag skulle köpa något att äta, så såg jag honom där och sa vad jag tyckte, gissa vad som hände? Jag fick en kyss och blev överlycklig ett litet tag.

Mitt tält gick sönder och blev en pyramid, jag har bränt mig som fan och bilder från arvika kommer i morgon om jag orkar.
Jag missade flera band jag ville se, för jag var lite lat utav mig, men jag såg Welle Erdball och Depeche Mode, de var helt fantastiska.

PUSSAR från en trött och förkyld jag. På onsdag bär det iväg igen, fast denna gång till eskilstuna och träffa lenita, fullt upp nu! Men fint är det.

marie

Jaha är det där du varit!? man blev lite orolig att du försvunnit helt från internet :p

2009-07-06    11:20:11    http://lillbrun.blogg.se/
Anna T

Aww ^^ låter fett najs!

2009-07-06    12:52:11    http://www.annatjernstrom.webb.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback