Fredag i Eskilstuna

2009-07-16 | 13:38:29 | Direktlänk | Glädje | 1 Kommentarer
Det var bättre väder idag, så vi cyklade in till stan,först stannade vi på röda korset där jag hittade en fin blus, sedan cyklade vi vidare intill stan, promenerade runt, tog en fika och på kvällen var det lite festligheter uppe på berget och sen promenerade vi hem vid halv tolv tiden, fast vi fick skjuts en liten bit också, en himla fin dag, som alla andra dagar med lenita, hon är en sån fin vän och vi hittar alltid på roliga saker, så det blir alltid lika trevligt! :).



Gamla stan i Eskilstuna :).



Promenerar.



Vi fikade på Sylvia, jag tog en chailatte, som var mer som te, den var inte värt alla pengar jag betalade för den, men chokladbollen var jättegod! :).



Eskilstuna är en mysig stad, dit åker jag gärna fler gånger!



En mysig stor park har de också!

Sen på kvällen begav vi oss till berget.





Jag var spexig i mitt nya linne från monki.



Glad innan regnet kom.



Kärlekspar.



REGNSKYDD! Vi satte upp en filt över oss, eller en fick stå och hålla i den, så den inte skulle rasa hehe.



Becka.



Lenita rökte pipa.



Hanna med och såg lite ut som en alv. Gulligt.



De bästa vännerna.



Myggoljan sen sjuttiotalet.  Det var ingen som vågade använda den,hehe.



Becka och utsikten.



Gänget och min väska.



Det var en fin kväll!



Molnen var som marshmallows.



Sen promenerade vi hem.


charlina och elisabeth

mysiga bilder :)

2009-07-16    16:57:27    http://blackywhite.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback