frågor bara

2009-07-24 | 02:23:18 | Direktlänk | Blandat | 0 Kommentarer
BRUKAR DU :
Peta dig i näsan: det händer, men bara när jag är med familjen eller ensam, då bryr jag mig inte, jag har mina äckliga ovanor heh, petar mig inte i näsan i bilen som pappa iaf, haha.
Titta på dig själv i spegeln: jo ,varje dag.
Gnälla:  Det händer.
Skrika: Nää eller jo det har väl hänt några gånger, tex om man bränner sig på kokhett vatten eller gör illa sig.
Sova: japp, varje natt! :)
Ha ångest: ja, det har hänt.
Skada dig själv med flit: ja, för jag var självdestruktiv när jag var yngre, så ja,tyvärr.
Ta mediciner du inte borde ta: Näpp.
Vilja dö: neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.
Drömma mardrömmar: nää.

Drömma sexdrömmar: faktiskt inte.
ta droger: alkohol, koffein och ibland nikotin, men drar inte in i lungorna så det är lugnt.
Försöka vara annorlunda: ?? HAHA VA? Jag är mig själv och försöker inte vara annorlunda, inte på något vis alls.
Klä dig i svart: näpp, eller har några klädesplagg typ ett par mjukisbyxor, några trosor men inget mer, svart är inte min färg.
Gå till kyrkan: haha nä.
Gå i skolan: ne har gått ut, men måste  läsa upp på komvux en vacker dag, sög ju att man skulle komma in i världens depression sista året, bah yes eller inte....
Röka:  ja, det har hänt. på fyllan bara!
Ha sex: det brukar hända det med, när jag får chansen, jag vill inte direkt ha någon kk för då skulle jag bara bli kär och jag är inte tillsammans med någon, så det är inte så ofta det händer, men när det väl händer, så brukar det vara fint.
Ljuga:det har väl hänt.
Hata folk: nej.
Lita på folk: ja, det händer.

-

VEM :
Saknar du: en hög.
Vill du döda: nej
Rörde dig sist: pappa
Vill du slå: ingen.
Kysste dig sist: hm den där killen som såg lite lustig ut på arvika, men han var snäll och bra på att kyssas.
Vill du kittla: ingen för tillfället.
Kramade du sist: pappa
Vill du prata med: han-som-är-söt och snäll emot mig
Skrek du på sist: skriker aldrig på folk.
Vill du vara som: många
Sårade dig sist: haha jag vet inte. Säkert öh hon.. Eller snarare en annan men äh.
Vill du bli galet full med: någon cooling.
Gjorde dig riktigt glad senast: han.
Fick du sms från senast: martin som är depp.
Ringde dig senast: mamma
Är vackrast på jorden: int fan vet ja, men audrey tautou är ju mums rakt in i magen.

-

HAR DU :
För många vänner: nejeeeee
Förföljelsemani: ibland.
Tvångstankar: näe, lite kanske nån gång.
Någon annan psykisk sjukdom:nä inte för tillfället, eller alltså jag brukar ha depressioner men de går alltid över.
Någon fysisk sjukdom: ne
Någon skada: HAHA I HUVUDET IBLAND.
Färgat håret: ja, nån gång i månaden och ibland mer sällan och ibland oftare.
Brutit några ben: nepp.
Några piercings: japp
Egen dator: nä det är pappa som har köpt den, men de sitter ju inte här så ofta, så det är ju lungan, inget krig direkt.
Gjort bort dig rejält: ja.
Bra självförtroende: nja
Kysst någon: ja
Haft sex: ja
Köpt kondomer: nej, jag tar alltid gratis på arvika, en hög :D
Tagit nakenbilder: ne, inte riktigt helt naken.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nä
Bjudit ut någon: mja, nästan.
Varit kär: ja
Dumpat någon: nej.
Blivit dumpad: ja
Velat vara otrogen: haha velat? ;O
Varit otrogen: nepp.
Stulit någonting: räknas lösgodis när man var liten?
Lämnat landet: ne tyvärr.
Rymt hemifrån: nä, inte vad jag vet.
Tuttat eld på nått:  näpp!
Gjort något olagligt: ja, säkert något som jag inte ens tänkt på som kanske vart olagligt, men jag har druckit alkohol på allmän plats det får man ju inte, gått över gatan när det är rött och säkert massa mer.

-

HUR :

Går du: haha?
Svarar du i telefonen: tjaba, det är olika varje gång.
Fördriver du tiden: på en massa olika sätt.
Mycket pengar har du: för lite just nu.
Tjänar du pengar: jag jobbar?
bäddar du sängen: orka när man har loftsäng.
Ofta diskar du: inge ofta, vi har diskmaskin.
Ofta städar du: ibland
Många stör du dig på: några.
Ofta träffar du din familj: ofta.
-

TROR DU :
Att du kommer bli något: JA!
På gud: Aldrig i livet..
På rymdvarelser: nä
Att folk tycker om dig: njae, jag vet inte, varför ska man tycka om mig? jag ser inte så himlarns mycket bra hos mig.
På ett liv efter detta: nä
Att fiskar kan tänka: nä, vet inte det ja eller jo klart de kan tänka.
Att du kommer leva länge:hm, jag vet inte, återstår o se, men hoppas det.
-

VÄLJ :
Katt eller hund: hund
Vit eller svart:  vitt
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Sex eller kyssar: kyssar
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: musik
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva



Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback