dålig dag

2009-07-17 | 13:35:24 | Direktlänk | Tankar | 3 Kommentarer
jag har inte haft någon dålig dag på länge men idag brast allt, men tror inte jag kommer bli dödad på måndag för det. Huvudsaken jag jobbar alla dagar när jag har mitt vikariat, och det är självklart att jag kommer göra det,  tre dagar inskolning istället för fyra och jag får försöka memorera allting, för på måndag är  det jag som måste göra alla sysslorna själv och det kommer gå bra är jag säker på.

I dag blir det tacorulle till middag mums och solen skiner ute! Jag ska nog se någon bra film eller nått sen för att få bättre humör, sur på mig själv är jag självklart, men det har jag rätt att vara, nu ska aldrig mer sånt här hända och jag ska tänka POSITIVT.

Mitt psyke är mycket bättre nu ändå, har knappt mått dåligt någon gång i sommar och när man mår dåligt är det bara ta sig upp igen eller helt enkelt kliva upp ur sängen, för man mår bara sämre om man inte gör det.

Hoppas ni får en fin fredag, jag ska försöka få det!

Madeleine

sv:

tack! de har öppnat upp ett par till 4-gott-butiker nu.

och en av de jag brukar gå till ligger på Brunnsgatan 1.



jag har bara läst nummer 3 :)

nummer 2 heter "En sorts kärlek" och verkar vara en av de mest sorgliga någonsin.

det var en väldigt fin dag också!

alla dagar i Göteborg är fina.

2009-07-17    16:58:45    http://sisterdisco.blogg.se/
Erika

Ja, det kommer att gå bra för dig!



Sv. Men vilken dum tiger som dödat sina kamrater. Ja då förtjänar den att sitta själv.

2009-07-17    21:20:09    http://morgondimma.blogg.se/
pelle

men tjaaaaa, fan hade du det bra på Arvika? :D

2009-07-17    23:24:19    http://pellespersonliga.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback