Arvikabilder som min syster tagit.

2009-07-18 | 01:28:31 | Direktlänk | Glädje | 0 Kommentarer
Jag börjar med bilder som min syster har tagit eftersom jag sitter vid hennes dator nu hehe, också lägger jag upp mina egna bilder i morgon eller så :).

Tisdag:


Min pappa satte fast mitt tält och allt med snöre och på fel ställe, så jag såg jättelustig ut med min packning, men lite roligt var det allt så här efteråt hehe.



Carro skrattar åt byfånen.



Mobilnördar på tåget hehehhe.



Jag bjuder på en ofräsch bild på mig när jag byter om hehehehe, hej bruna knäskålar!, de har tydligen lätt för o bli bruna hehe.




Jag spexar och är redo för fest och ja, nu är det en massa bilder på mig, för min egna bilder, har jag typ inga på mig själv hehhehe.



Carro och jag vid plankarnas camp hehe, eller några iaf.

Onsdag:

J

Jag och Carro påväg intill staden.



Jag gör min fulaste min eller som man brukar säga Lisas special eller den som jag alltid gör hehe, visst ser det inte ut som jag :)?



Hehehehehhe festivalbilder är alltid lika fräscha, alltså jag tog först konservburk för att trycka ned mina tältpinnar vilket funkade bra, sen så den dumma ide`n    att ta ciderburk var väl inte den smartaste, tur det finns sugrör :).

Torsdag:



Vi låg och slappade mest hela dagen tills det blev kväll, men det var skööönt! Man orkar inte göra så mycket när det är äckligt varmt ute!



Denna dag hade jag min fina studentklänning på mig, den är fiiiinast!



Sen blev mitt hår rakt och fint :).

Lördag:



Inne i stan, vi tog lite arvikafestival semester och gick intill stan och jag gör rolig min igen, hehe



Jag var lite påskkärring, men det var skönt för den varmaaaa solen.

Söndag:



Alltid lika mysigt sliten blir man efter festival och robert var fullgubbe när vi skulle åka hem hehe.



Jag håller Robert i handen för stöd för att få på mig ryggsäcka!




jag posar med rööööva

mina pics kommer senare idag och arvika var bra skit som vanligt! :D




Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback