Tisdag eller ångest eller något annat ungefär

2009-01-21 | 00:32:11 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer

Jag vill bara ha Göteborg nu, ge mig min semester, inte bara gråt och onda tankar. I dag har dagen bestått av nära att brista i gråt, då min morfar är svag. Jag vet att han har nog inte många månader kvar att finnas på denna jord. Eller jag vet inte, men känns som det, hans hjärta är svagt, han blir sjuk hela tin, alltså magsjuk och feber, sådana sjukdomar, men det är farligt om man är 89 år för då är man mycket svagare och man vet inte hur länge ens hjärta orkar då. Jag blir så ynklig nu när ingen av min mor o farföräldrar är så pigga. Men jag tänker på dom iaf.  

 

Påtal om något roligare eller roligare och roligare, inatt var första natten på länge, jag somnade på en gång,jag blev helt till mig, men jag drömde dåliga drömmar som vanligt, fast drömmar är ju bara drömmar som tur är. Var klantig idag på riktigt, skulle lägga en skoluppgift i en lärares fack men jag glömde, får göra det på torsdag istället, för jag är ledig imorgon eftersom en klasskamrat är sjuk och vi har inget för oss. Så imorgon blir det sovmorgon,projektarbetes pluggande, en massa tedrickande och kanske en promenad runt sjön eller en promenad till skolan på eftermiddagen, då vi ska vara på skolan då lärarna ska informera niorna om skolans alla linjer inför valet.  Jag promenerade runt på stan med min finaste lovely syster, hon är så sjukt fin både på insidan och utsidan. Sådär gulligt blyg är hon också. Hon är min vän och min syster, det är ju helt otroligt bra. När jag var nära till att börja grina idag (bara för att jag har telefonfobi och inte hade fått mitt bokningsnummer) så sa hon fina ord så jag blev glad igen och nu har jag fått bokningsnumret för min snälla pappa ringde till sj.

 

Nu borde jag gå och lägga mig men jag får sovmorgon i morgon så det är ju helskönt och jag är på lite bättre humör nu än förut och jag har fått mitt straff för att jag slarvar med tandpetare, jag har fått inflammation i tandköttet på ett ställe och det är inte så trevligt, men nu ska jag vara noggrann med tandborstningen.

 

 

Egentligen så är jag nog rätt glad men det döljs med en del dumma tankar,men jag ser framemot att få nya kläder, få min skjorta hemskickad som jag vunnit på tradera,åka till göteborg, det är väl ungefär det jag ser framemot just nu ochatt få träffa den där fina sthlmaren en stund när jag åker hem från göteborg. 

 

I dag skrev jag en kommentar i den där söta killens bd  iofs har jag gjort det förut men då har jag döljt mig med anonym, idag var jag inte anonym, så nu har jag äntligen vågat. Jag har tyckt han vart söt i tre år och hej han skaffade flickvän jag blev avundsjuk. Tänk om han skulle läsa min blogg? Utan att jag visste om det, det vore allt bra pinsamt men jag är helt säker på att han inte läser min blogg,så det spelar ingen roll. Men jag minns hur han var den sötaste jag hade sett då.Jag var hemligt kär i honom. Nu tycker jag bara att han är söt och verkar snäll. 

 

Nu innan jag avslutar med en tråkig grå dagens outfit men jag tog bara på mig de första kläderna jag såg som jag tycker är sköna, dock är byxorna alldeles förstora, men det funkar i alla fall. Man får väl ha skärp, men jag glömmer alltid bort det. Jag vet att ibland är jag så himlarns tråkig i min blogg, men min blogg är ett ställe där jag skriver av mig, så det spelar ingen roll.  Tänkte jag säga att jag saknar lenita för vi har inte pratat på några dagar nu och markus min fina norbottenlänning sa fina ord till mig idag så jag blev glad i hjärtat. Finns en till människa jag också vill nämna som jag tycker mycket,mycket om det är en kille som har haft det mycket svårt och som jag skriver långa gästboksinlägg till och skriver av mig med, han är himla fin. ++++ för fina människor, så klart finns det många,många fina människor mer som mina vänner,internetfredrik, min familj och alla dom. Men i detta inlägg ville jag nämna dessa trevliga personer.

Detta var dagens tråkiga klädsel, och jag ser helt röd ut i ansiktet, men ibland blir jag sådär röd så det är alldeles varmt om kinderna, ni har nog känt av samma sak någon gång. För att det är fint tryck med typ skog bak på min långärm som förövrigt jag inte fattar hur jag kunde betala 300 spänn för, nu är jag mer sparsam må jag säga, men den är superskön och bra, så jag ångrar mig inte alls.

Puss på er.

 


Malin

Svar; ihi, tack så jättemycket söta du :*



2009-01-21    14:26:16    http://hallonte.blogg.se/
Markus

:*

2009-01-21    19:20:54   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback