Söndag

2009-01-11 | 15:38:56 | Direktlänk | | 3 Kommentarer

I dag är jag trött, en massa frusen och har mysiga kläder på mig. I kväll blir det promenad med hunden, sen ska jag nog se alla älskar alice som jag lånade utav Robert igår och äta godaste maten, tomatsås med massa grönsaker i tacobröd som vart inne i ugnen det är riktigt gott! Det blir en jobbig vecka till veckan, men blir fint att träffa Isabelle imorgon,drygt att gå på banken dock och fixa med tre saker, två saker måste jag iaf fixa. 

Alla älskar Alice är sjukt bra, jag är cp trött. Snart blir det sängen!

Hoppas ni får en fortsatt fin dag. Puss


ELLEN

Hahaha ja <3 Trött sötnos jag har <3

Åh, jobbigt! Du får försöka göra veckan så bra som möjligt då :) allt blir ju vad man gör det till.

min helg har varit jättefin. mysig och bra. så jag är bara nöjd! :)

puss!

2009-01-11    15:45:08    http://ellerenellen.blogg.se/
bella

ja, det blir fint att träffas imorgon!

2009-01-11    18:24:06    http://bellafraise.blogspot.com
Malin

Svar; Åh, tack så jäkla mycket för ALLA dina kommentarer : Du måste vara min trognaste kommenterare (haha, finns det något som heter så?), puss på dig!



Det vore jättefint att dricka te med dig tror jag :
och lyssna på bra musik. Det vore super! Och du får ta & leta igenom varenda mataffär du kan hitta, för det teet får du verkligen INTE missa! Jag är helt besatt av det.



2009-01-11    18:42:58    http://hallonte.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback