SOMMARBILDER

2009-01-27 | 23:37:52 | Direktlänk | Glädje | 6 Kommentarer

Jag borde verkligen ligga och sova nu, men det är så tråkigt att sova ensam. Jag saknar sommaren så himla mycket,less på denna eviga kyla så nu tänker jag lägga upp somriga bilder.

 

Sommaren 07, jag var i hörnsjön.

Haha, där har jag snyggaste dyraste skjortan som jag har skänkt bort nu, där var mina shorts alldeles nya, det var påhemvägen från Umeå en somrig dag 07.

Fortfarande 07, i augusti, vid biblioteket eller nere vid hamnen.  Hej vad jag saknar att kunna gå i sådär lite kläder!

Haha läskigaste ögonen hej 05, hej jag hade bantat hej jag var smal eller snarare hej jag hade haft ätstörningar. Där är min sötis hund.

Sommaren 08,augusti elins hund var liten här och blötis och jag var som vanligt i vattnet och blev blöt.

Det här är sommarkänsla deluxe, detta är inte alls långt ifrån mig,nära en skog jag bor bredvid, foto taget 07.

Denna smoothie var mumsigt god :), fikade denna i somras med en fin vän på UH.

 

Prästkragar är finast och jag lekte mycket med min kamera när den var ny och fräsch, snart så är den två år :).

Detta var det skönaste, när vi var framme i Arvika i somras för att besöka arvikafestivalen, här är all vår packning för fyra pers, en väska var bara full med mat :D.

 

Det skönaste med sommaren är att man kan gå lättklätt som fan och speciellt på festivaler för där är det ingen som bryr sig och hej bilringar. Vi roade oss att blåsa upp kondomer och leka med kondomer som man fick gratis när vi hade tråkigt under arvika.

Denna glass var det godaste jag smakat på, det var ett lyckat glassköp under arvika alltså.

Sådär sliten kan man vara på lördageftermiddag och de har spejsiga byxor för att det hade regnat hehehe! och mitt hår blev urtvättat och fult.

 

JAG SAKNAR SOMMAREN! Men den kommer dyka upp i år igen, det tar bara några månader tills dess.

Puss och godnatt!


marie

Ååååh man kan nästan känna blomdoft när man ser den där ängen^^

2009-01-27    23:45:39    http://lillbrun.blogg.se/
Markus

Söta <3

2009-01-28    00:01:31   
Josiee

åååh härliga bilder! :D

2009-01-28    04:28:16    http://josieeme.blogg.se/fashion/
panda

åh, jag vill med ha sommar! och bo hos dig på arvika! hihi puss <33

2009-01-28    18:58:15    http://pandawhore.blogspot.com
tina

ååh härliga bilder!

2009-01-28    21:02:28    http://tinatran.blogg.se/
miri

å, vad du får mej att sakna somaren nu. bara ben, glass och smoothies utomhus. mums!

2009-01-29    14:35:32    http://bookofmiri.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback