Problem

2009-01-12 | 09:20:55 | Direktlänk | | 4 Kommentarer

Jag hatar mina sömnproblem, jag sov dåligt inatt, kunde inte somna, sen vaknade jag några gånger. Men då kanske jag kan sova tidigt ikväll istället. Nu ska jag till skolan och repa, sen ska jag träffa Isabelle, gå på banken och sånt tråkigt, fast ska bli trevligt att umgås med henne. Jag har tillochmed ätit frukost fast inte så mycket men jag åt något iaf.

Ha en fin dag alla. Puss.

--------

Min dag var bra i skolan idag och jag tog tag i saker. Sedan blev det en god och trevlig lundbergsfika med fina Isabelle, gått på banken och gjort ärenden, prövat finaste byxorna, kanske kan låna pengar av pappsen o mammsen för de var liksom helt åhh, jag behöver dessutom byxor då jag knappt använder mina 2 tiiiiiiiighta fast de är massa snygga dock. Nu dricker jag twinnings apple,cinnamon,raisin te, hoppas det är gott ska smaka alldeles strax. Sen blir det att rasta hunden. 

Lämnade in ledighetsansökan idag <3

Skäms över att jag inte gjort en skoluppgift som ska vara klar i morgon men jag måste ha energi till att vi ska spela imorgon och jag har inte orkat tagit tag i det. Får prata med läraren och teet var megagött.

Jag är tråkig men det får ni leva med.

Men min dag har vart fin.

Jag skulle lägga mig tidigt. Men går ju aldrig bra. Pratar med Lenita nu <3. Men ska iaf vara i sängen på en kvart.

Puss


kajsa

Lägg dig tidigt så att kroppen får ro, drick lite thé, bläddra i en fin bok och tänkt sen på bra saker som gör dig glad. Då somnar man lättare. och även om man inte somnar så får kroppen vila lite i alla fall!

2009-01-12    17:06:22    http://aenigma.blogg.se/
marie

Sov inte många timmar inatt heller :/

Men som sagt, kanske man kan somna i normal tid ikväll istället..

2009-01-12    18:06:29    http://lillbrun.blogg.se/
Astrid

Älskar din blogg, men du kunde ju ha en roligare design, men det är lätt fixat:)

2009-01-12    20:09:55    http://snowbow.blogg.se/
Andreas

hehe, jasså? verkar jag äldre.. på vilket sätt? :> (inte för att låta skrytig och så men det finns fler som sagt så hehehe)

2009-01-13    20:40:13    http://nanana.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback