Norrbottenlänning MSN konvers

2009-01-06 | 00:28:02 | Direktlänk | | 3 Kommentarer

Han är fin och trevlig att slösa timmar på,nej jag slösar faktiskt inte timmar på honom.

Markus säger:
Nej, det är klart..är du trött efter skolan osv så kan vi bara ligga och kramas istället :*

Haha,han pratade om att han skulle bo hos mig i några veckor, oseriöst prat var det så klart, eftersom man skulle bli less på varann om man umgicks så länge tror jag,man behöver ju ensamhet också.

Lisa säger:
åh tänk vad mys om du bodde i en lägenhet här i stan!
Lisa säger:
Då kunde jag sova över där ibland
Markus säger:
Jaa :*
Markus säger:
Vi skulle kunna ha romantiska myskvällar med levande ljus osv  
Lisa säger:
jaaa  
Lisa säger:
värsta myyyys
Lisa säger:
ochså kunde vi äta god veggeimat :*
Markus säger:
Och dricka te och äta bullar som efterrätt :* :*
Lisa säger:
hihi ja
Lisa säger:
vi kunde baka kanelbullar  
Lisa säger:
åh vad myyyyyys!
Lisa säger:
och se på tv och gosa med varann
Lisa säger:
ta långa promenader
Markus säger:
Gå ut och fika eller äta romantiska middagar på restaurang <3
Lisa säger:
Ja <3
Lisa säger:
gå på mysigaste fiket alldeles bredvid min skola :*

Man kan kalla han för min msnflört. Han har dock ingen kamera, men han ska skaffa så jag är väldigt spännis över hur han ser ut, jag vet att han har brunt hår i alla fall. Trevliga på msn är trevligt att fördriva sin tid med. Jag blir glad utav honom. Dessutom är han norrbottenlänning ;D. Jag tänker på min internet sthlm vän han är trevlig också har han sådär fint krulligt hår. Krulligt hår är fint. 

Snart måste jag pissa igen på tal om inget, jag har druckit sjuuuukt mycket idag! Blåbärsdryck,mjölk,vatten, te, hallonsaft,juice, så kan det gå.

Jag pallar inte att skolan börjar på onsdag,jag kommer dö i ångest i morgonnatt. USCH! Men blir ju snabbt helg igen sen, jag måste palla att ta tag i allt och sånt också. Bläh.

PUSS


ELLEN

Ja, precis. Huvudsaken är ju att man trivs själv. Men söta kommentarer gör att man vill fortsätta :)



Tack :D



Ska ju börja andra terminen nu - går ju bara första året. Så nu har jag ju fem terminer kvar på gymnasiet, sedan måste jag ju plugga vidare senare. Fast efter skolan har jag tänkt jobba och leva livet i ett år eller något, sedan ta upp skolan igen när jag vet vad jag vill göra med mitt liv. :)



PUSS!

2009-01-06    03:30:42    http://ellerenellen.blogg.se/
Linda

Tack! :) Vilken fin kille han verkar vara, norrbottenlänningen ;) Jag har också skol- ångest :( :( Det är hemskt!

2009-01-06    10:45:13    http://taggtroden.blogg.se/
Linda

Uh, vet precis vad du menar :( Sitter själv och väntar på svar ang om jag är klar med min uppsats eller ej. Är jättejättenervös. Vill bli klar NUUU så jag kan släppa det!

2009-01-06    15:19:17    http://taggtroden.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback