Meningslös

2009-01-21 | 15:32:21 | Direktlänk | | 5 Kommentarer

I dag är en grådag det är grått ute. Jag orkar knappt hitta på någonting och känner inte för någonting. Men sådana dagar finns det också. Ska gå och försöka göra engelskauppgiften snart iaf. Sen blir det att åka till skolan i kväll då niorna är på besök. Tråk,tråk, känner inte alls för det. I morgon är det idrott och jag ska vara med, det blir skridskor, trevligt,trevligt eller där var jag ironisk, det drygaste är att ta sig upp till skyttis faktiskt... Men jag ska skärpa mig nu och vara med varje lektion framtill kursen är slut, så jag kan få ett g i alla fall.  

Jag skulle kunna pladdra på om hur eländig och orkeslös jag känner mig idag. Men det skulle bara låta så himla tråkigt. Men jag har ont i örat och det irriterar mig som fan, men ju mindre jag tänker på det, ju mindre ont känns det.  Jag skulle bara vilja klaga en himla massa men det ska jag inte göra. I dag är en dum grådag och jag läste ett anteckningsblock från lång tid tillbaka, när jag var 14, det var en tragisk tid, iofs är väl jag tragisk nu med, men inte lika tragisk. Då skrev jag bara en massa mörka saker i block, tänkte eländigaste tankarna osv.

Tur att det snart äntligen är helg i alla fall! Nu ska jag inte skriva vad jag tänker, eller hur jag känner mig, hur jag mycket hellre skulle vilja spendera min kväll ihopkrupen i soffan med en filt,en tekopp och en film, istället för att vara i skolan, men jaja, det kommer säkert gå bra det med. 

I morgon är en ny dag, nya tag, fast torsdagar är dom tråkigaste, men det kan bli roligt också, det är ju ingen som vet. När imorgon är över, är det fredag och äntligen helg. Vet dock inte vad som händer. Inget särskilt antar jag. Jag vill umgås med finaste carro eller finaste isabell, känns som det var evigheter sen jag umgicks med nån vän, och ja, det var ett tag sen. Jag är ju mest en ensamvarg, fast jag inte vill vara det egentligen, trivs bäst ihop med fina vänner.

-------

Vad har jag hunnit med idag då?

Pluggat lite, plockat bort en massa disk i diskmaskinen och i skåpen, lagat soyafärssås,promenerat med hunden,sovit länge,tagit det lugnt,surat.

Just nu pallar jag inget mer. Jag brister. Men jag tar mig upp och får bygga upp mig igen. I morgon ska jag ta mig upp och på fredag, för sen är det ju helg igen.

Jag vill verkligen inte till skolan snart... Men men,tiden går snabbt om jag har tur. Den här dagen har verkligen inte vart bra.

Puss.

----------------

Det blev bättre. För jag slapp gå runt i tråkiga kläder, jag gick runt som en panda i den finaste, varmaste pandadräkten och delade ut en massa flygblad så hela skolan fick eller alla nior som skulle ha flygblad fick. Nu sitter jag och dricker jordgubssaft och ska ta det lilla lugna. I morgon är det torsdag och första dagen på hela denna slappa vecka, som jag går heldag. 

Nu pratar jag med finaste människorna och tänkte lägga upp en bild från när jag var klädd i pandadräkten 07, när vi gjorde våran barnpjäs när jag gick första året på gymnasiet.

Tänk sådär glad kan man se ut, här var jag 16 år och rosahårig.

Min fredag kommer iaf bli fin för då ska jag nog umgås med Carro och äta ben o jerrys och se film :).

Puss på er alla.


ELLEN

Hej fina!

Tack så jättemycket :)



Låter himla skönt det där :)



Tack detsamma <3

2009-01-21    18:53:16    http://ellerenellen.blogg.se/
marie

Underbar dräkt! :D

2009-01-22    01:32:19    http://lillbrun.blogg.se/
panda

skulle kunna döda för den där dräkten! haha.

du är fin :*

2009-01-22    16:07:59    http://pandawhore.blogspot.com
Monica

det var den sötaste dräkten jag sett :D hihi

2009-01-22    17:52:55    http://mooniica.blogg.se/
Monica

Jaa jätte söt :D haha



tänk dig jag som gick runt som bamse ett helt sommarlov :)

2009-01-24    15:37:48    http://mooniica.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback