GLAS

2009-01-30 | 00:14:32 | Direktlänk | | 1 Kommentarer

Glas är fint, visst är det. När jag var deprimerad ville jag skära mig i glas. Hur jävla dum var jag inte då då? Nyss skulle jag gå och borsta  tänderna och klev på minstaste glasbiten så nu blöder det, hoppas det slutar snart. Nu kommer jag ju komma i säng ännu senare och ont gör det.

I bland har man otur. Eller hej dagens ilandsproblem. Det gör ont som satan hej jag kände för att klaga lite.


kajsa

Man FÅR klaga!

2009-01-30    15:05:04    http://aenigma.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback