Fredag

2009-01-30 | 23:14:10 | Direktlänk | Dagens outfit | 2 Kommentarer

En bra dag, redovisningen gick helt okej, hade sjukt ont i min fot i morse dock och resten av dagen men det blev bättre, nu känns det knappt alls.

Umgicks med finaste Carro efter jag slutat, vi gick på stan och tog en fika alltid lika trevligt.

Fralla med ost och en chai latte vanilj och en festis, mumma.

Fina Carro kör till på en rolig min :).

Hej dagens klädsel, hade min fina blommiga sjal också.

Köpte mysigaste halsduken på rea endast 30 kr idag :).

Fick kläderna från H&M idag eller långt ifrån alla, men dessa fina ballerinaskor till våren och sommaren, denna fina sommarjacka också fick jag 3 pack fina trosor,rosa rutiga,prickiga,blommiga och en top som man kan ha över en klänning :).

Fint tryck och allting.

Inatt låg jag sömnlös i min säng och jag roade mig med att ta egobilder. Somnade nog vid tre inatt eller något, sov apdåligt iaf. Strax borde jag gå och lägga mig eftersom det är öppet hus i morgon och sista gången jag är Dante innan maj, skön skönt.

Jag har haft en fin fin dag och ätit massa gott bla ben och jerrys en ny smak, cookie nånting med brownies och sånt i, massa mums, pralinchoklad från grön gåva, fast lunchen på skolan var som vanligt inget att hurra för.

Jag har en massa tankar som vanligt fast idag mår jag rätt bra faktiskt.

Blommiga och söta, vi beställde en höstjacka också eller vårjacka o sommarjacka men de satt konstigt, så jag ska beställa ett svart linne med en ros på och en färgglad munktröja istället.

Puss.

 


Markus

Puss <3

2009-01-30    23:20:37   
Jonas

Jättejättefin typ tröja. Den var verkligen het.

I really like.

2009-01-31    10:50:27    http://www.taza.se


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback