Fredag

2009-01-24 | 00:29:55 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer

Jag tänkte säga att det är jävligt tråkigt när folk är anonyma, jag menar, man kan väl säga vem man är?. Det var roligt en gång i somras när jag fick några elaka kommentarer och det var samma person och det var en anonym rätt komiskt.

Svar till Anonym:

Nej, alla balklänningar som är enfärgade och långa är inte tråkiga. Jag vill bara ha något mer färgglatt och speciellt, som jag kan använda flera gånger, än att lägga ut pengar på en balklänning man kommer använda en gång och sen hänga in i garderoben visserligen kan man ju hyra också. 

 

Denna dag har vart sjukt trevlig, den har bestått av två sega lektioner och prat på den sista, skrattat och flängt runt med fina Karro vännen flickan,vi hade för oss rätt många trevliga saker eller egentligen inte så många men vi låg på golvet och kramades, fikade på UH,jag tog en sån där mumsig fralla och varm choklad som hette chokladpralin, den var god, inte lika söt som vanlig choklad. Promenerat runt i lite affärer. Köpte god ben och jerrys, ben och jerrys är som en matorgasm! Så jävla god är den alltså. Ätit pizza,flummat, fotat, pratat en massa,sett transamerica mums på den filmen alltså, den är helt jävla underbar må jag säga! 

Åkt buss har vi också gjort och kramats en massa, kramas är bäst och mysigast med fina människor och jag är sjukt blyg ibland, jag önskar att jag får gå på balen med honom. Fast jag tror dock inte att min dröm kommer bli sann. Men man vet ju aldrig. Fast antagligen inte..

Så här tänker jag sammanfatta min dag mednågra bilder och hej vad jag mår bra idag, det är fint att må bra, då känner man sig inte så himlarns melankolisk och deppig som jag ofta gör.

Glada.

Vi var glada posare och ibland åker korta kjolen upp.

GLÄDJEHOPP!

HEJHEJ!

hahaha åh Karro är så fin och idag bjuder jag på en massa bilder för det är trevligt.

 

Sen åkte baskern på och sexiga miner :).

 

Jag fick dubbelhaka och blev ful men carro blev rätt fin. Jag lägger upp den för hon tyckte om den så...

Jag var ego medans Karro nördade lite dator.

Karro är himlarns söt och fin vän.

I dag var en fin, fin,fin dag och jag bjuder på mig osminkat för jag orkar inte sminka mig massor,iofs hade jag smink men det försvann under dagen tydligen.

Jag tänkte ladda upp lite bilder på  mig som liten men jag orkar inte.

Denna helg blir mest en massa slappande. Nu ska jag inte lägga upp fler egopics, fast jag tycker dom blev rätt fina faktiskt.

PUSS!


Markus

Söt du är då ;*

2009-01-24    00:40:43   
Malin

svar; men åh, kom hit & hjälp mig städa min byrå då? :* hähä.



verkar som om du haft en toppen dag, verkligen :D

kramas är bäst! <3

2009-01-24    14:20:57    http://hallonte.blogg.se/
Anni

Va kul med massa glada bilder :D

Låter härligt med en helt ångest och deppfri dag!

Kramar

2009-01-24    14:32:45    http://anni-stjarnkonst.blogspot.com
ingela

haha vilka vackra bilder, ser ut som om det blev en riktig myskväll ;)



ha en bra vecka! kram ingela ^^

2009-01-25    22:08:53    http://nogg.se/inkii


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback