Deppighet och tejp

2009-01-28 | 13:24:55 | Direktlänk | | 7 Kommentarer

tejp,jag önskar man kunde tejpa ihop dumma tankar och trasighet med tejp. I dag tog jag mig inte till skolan, jag har vart duktig och gått i skolan alla dar nu ett tag. Men idag så var jag depp och bara trött, så jag somnade om. Men i morgon är det nya tag, då är det tråkiga torsdag. Sen är det bara några dar till jag åker och jag saknar dig så det gör ont. Men snart ses vi

Jag deppar men ska äta frukost (nej jag har inte gjort det än, än fast jag vart uppe ett tag), sen ska jag städa i köket. I morgon blir det skola, träffa luffy ifall han svarar på mitt gästboksinlägg så jag vet var vi ska ses, annars kanske jag ser honom. Köpa en fin,fin t-shirt på indiska ifall den finns kvar och ta en tur på second hand kanske, lär ju inte hitta nått där som vanligt. Funderar på att se min son idag istället när jag är piggare, den verkade himla bra iaf.

Men eftersom inlägget heter tejp så tänker jag lägga upp fina tejper, tejp är onödigt, men roligare om man kan slå in ett paket i fin tejp eller ett brev.

Eftersom jag tycker om körsbär så skulle inte denna tejp sitta helt fel.

Jordgubbstejp skulle också vara fint.

Fast denna sötaste pandatejp skulle vara finast att ha i min ägo. Man kan ju göra rätt mycket med tejp ändå och de var ju inte direkt dyra, jag ska beställa någon dag när jag har pengar och vågar beställa från utomlands, men jag ska ju beställa min balklänning från en utländsk sida fast det är ju england så det är ju bättre än USA iaf.

http://www.etsy.com/shop.php?user_id=6018552&section_id=5547867 här har ni sidan. 

Puss.

--------------

I dag har jag städat i köket, sett på min son, den var berörande och sorlig, men samtidigt fin, det är ett franskt drama som handlar om en pojke som har en jätte elak mamma, hon är överbeskyddande och bestämmer över sin pojke, i slutet får han inte träffa nån alls, hon slår honom osv, ni måste se den filmen :).

Farmor ringde ikväll och var helt borta hon ringde för att fråga om det var dag eller kväll, för hon hade somnat medans farfar var borta i stan och var på dialys (då man renar njurarna, blodet åker in och ut igen, det renas i en maskin), men iaf också berättade farfar som är lite borta, men han berättade att farmor brukar vakna på natten och fråga farfar om pappa eller siv är hemma, då vaknar hon och tror att han har flyttat hem igen. Farmor har nog börjat bli lite virrig, och kanske håller på att få demens eller glömska menar jag. 

Usch,sånt här är inget kul, jag vill inte att hon ska få något sånt tråkigt. Bajs. Det är ju för att hon sover för lite och vägrar att farfar ska vara på avlastning och vägrar hemtjänst och vägrar matbricka, min farmor är en riktig tjurig gammal tant.  En tant som äter alldeles för lite också. Usch.

Jag är lite deppig och nere nu, i morgon har jag bad det gör inte saken bättre och jag hatar att visa mig i bikini, tur man mest är nere i vattnet. Jag skulle ha haft baddräkt eller en större bikini eller en heltäckningsmatta. Hehe.

Men när jag haft bad kommer jag vara nöjd och sen ska jag ju träffa luffy också så det blir trevligt. Vi är sämst på att höra av oss, så vi har inte setts sen i början av augusti så det var ju ett bra taaag sen!

Nej,snart ska jag väl hoppa ned i sängen, jag somnar ju inte allt för lätt nuförtiden...

Men jag har inte hoppat ned i sängen än, jag roar mig med att sitta och prata med fina människor, läste bloggar,tittade på en klädsida fast fanns bara tråk.

Sova är inget kul då man ska upp till skolan nästa dag, och speciellt inte tråk torsdag. Men ska väl hoppa ned snart.

KRAMAR!

 


ELLEN

Ja! Jättejobbigt. Speciellt om det är på morgonen :)

2009-01-28    15:37:46    http://ellerenellen.blogg.se/
ELLEN

Visst är den! 98:- på H&Ms rea :) Passa på!

kram!

2009-01-28    15:42:36    http://ellerenellen.blogg.se/
marie

Tack resan gick bra, nu är jag i bjästa! imorn blir det umeå :)

2009-01-28    17:49:00    http://lillbrun.blogg.se/
Erika

Torsdagar tycker jag är en bra dag, då är det så nära helgen. Däremot är tisdagar min sämsta dag. Den är som bara där, långt ifrån helgen =)

2009-01-28    20:18:26    http://morgondimma.blogg.se/
Erika

Ja, ser man på. Det är visst inte Mars idag. Jag har sett att det har stått det datumet hos ekoblogg men ibland slår det slint i hjärnkontoret ;o)



Nix, pälsen som jag har är inte äkta. Äkta pälsar vill jag inte ha. Jag har två mockapälsar som hänger i förrådet. Köpte dem på second hand för ca 7-8 år sedan då jag bodde i örebro.

Nu använder jag dem aldrig. Skulle behöva rensa ur det där förrådet det finns mycket rat där.

2009-01-28    22:51:53    http://morgondimma.blogg.se/
Erika

Kappahl toppen kostade 145 kr om jag inte minns fel.

2009-01-28    23:05:42    http://morgondimma.blogg.se/
Linnéa

åh, körsbärstejpen!

2009-01-29    14:18:50    http://linneahansson.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback