15 sanningar om mig

2009-01-21 | 22:26:24 | Direktlänk | | 5 Kommentarer

Berätta 15 sanningar om dig själv.Utmana 5 personer i slutet av ditt inlägg

1. Jag var värsta köttälskaren när jag var yngre. Kebab skulle det ofta vara.

2. Jag har färgat håret i alla möjliga färger.

3. Jag tycker inte om att festa så mycket längre,sitter hellre hemma och tar det lugnt på helgerna, än fast festa också är mys.

4. Jag var på min första festival när jag var 14, storsjöyran i Östersund.

5. Jag har dåligt självförtroende.

6.Jag älskar att läsa böcker.

7.När min syster bodde hemma snodde jag alltid hennes skivor och det var genom henne jag började lyssna på kent,håkan och alla dom där.

8. Jag har alltid vart en djurälskare, när jag var tio började jag tjata till mig för att få en hund, när jag gick i 6an eller så var det 7an så kom den där dagen, då vi åkte och tittade på Zoya och hon var ju helt lovely och hon är ju det fortfarande :). Det bästa var att hon skulle egentligen vara en avels hund men hon fick köldkörtelfel efter första kullen, så hon blev våran istället för nån avelstik. Helt underbart.

9. Jag är medlem i djurens rätt och  är djurfadder så jag skänker 25 kr varje månad till djuren.

10. Jag har vart på de flesta ställen i sverige på semester med familjen och åkt själv.

11. Jag tycker om Edith Piaf

12.Jag älskar filmen Amelie från Montmartre

13. Jag är bäst på att baka och tycker det är kul.

14. Jag bär hellre strumpbyxor än byxor, för det är mycket skönare.

15. Jag har vart vegetarian i 2år och har även slutat med gelatin och fisk, fast ibland gör jag undantag.

Nu skall jag utmana fem personer och då utmanar jag de som läser min blogg, hallonte,ellenbaraellen,taza,lillbrun och den sista blir jag vet inte, det är inte så många som läser min blogg så jag utmanar markus så får han svara mig på msn :D.


marie

He he okej, ska se om jag kommer på hela 15saker man kan berätta :)

2009-01-22    01:35:04    http://lillbrun.blogg.se/
ELLEN

Ja, fy helvete. Jag förstår inte varför sådant händer. Det är för fan 2009 nu, har vi inte lärt oss att det är FEL? Ibland blir jag så jävla arg på människan.

2009-01-22    08:29:28    http://ellerenellen.blogg.se/
ELLEN

Tack så jättemycket :)

2009-01-22    08:29:47    http://ellerenellen.blogg.se/
Erika

Kul att läsa, vi har några punkter gemensamt, jag älskar också att läsa böcker, bra på att baka och myser hellre hemma än festar varje helg =D

2009-01-22    18:31:29    http://morgondimma.blogg.se/
Mimmi Kristina

Åh!

Amelie från Montmarte är så underbart charmig.

2009-01-22    19:52:11    http://mimmikristina.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback