-

2009-01-01 | 14:26:14 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer

Mitt nyår blev bra iaf förvånande faktiskt, för förra året blev det en massa tjafs. Jag drack lagom och vi hade roligt. Jag orkar inte lägga upp bilder eller svara på kommentarer just nu för jag är sjukt trött och mår inte så speciellt bra. 

Men kommer bilder senare idag. Snart ska jag hoppa in i duschen, skönt!

Fast jag kan iaf lägga upp tisdagens bilder eftersom jag inte skrivit nått inlägg på ett tag:

Jag hade min fina tröja ifrån H&M, mina lovely shorts från ginatricot och strumpisar ifrån Lindex. Det var en fin dag som spenderades mest med Pappi.

På kvällen blev det ostbricka och jag åt massor, jag gottade mig i riskakor med päron och banan på, det är göttigt!

 

Bild från 21 December jag fikade med finaste Susanne,var megafint att ses igen. Fotograf:Susanne (Ultrapid.blogg.se). Hon har en liten bebis i magen, skriver trevliga inlägg och tar fina bilder, kolla in henne!

 

Nåväl nu ska jag hoppa in i duschen och se en film, i hopp om att jag ska bli lite gladare och inte vara gråtfärdig längre. Tyvärr känns det som jag mest faller.

-------------------------------

KALLT! Fyfan vad kallt det är. Smultronte satt fint i magen min.

Nyårsafton då, det blir bilder för er som inte har mig på bdb och dessutom så lägger jag inte upp så mycket där längre:

Nu väljer jag att lägga upp stora bilder för då ser man bättre och det blir bättre upplösning, det blev hemgjord potatisgratäng, nån schnitzel som inte var så god,sallad till middag, mums!

 

Fruktsallad och god glass till efterätt mumma!

Kvällens outfit! Tog bilden på systers toa haha.

Bella var där, men drog sedan vidare på en annan fest.

Vi åt chips, dipp som dock ej var så god, massa godis och god frukt och jag drack god äppelcider 2,25, sen drack jag en alkoholfri, och 2 4% så jag blev lagom :).

Robert och Shoogen var där.

Go o gla kexchoklad.

Sen blev alla festliga.

Robban blev pyntad.

Bellan blev.

Sanna blev full o gla.

Vi dansade och Sanna strippade bh för hennes klänning var lite cp, tur man har en snygg bh då :D.

Det nya året kom och vi sköt raketer, dom där tokiga var sugen att skjuta på smo knastra, fast så dum var dom ju inte.

Kärleksparet.

Sötisar! :*

Jag var som mest gul för hej dumma blixt.

Det var fina fyrverkerier vi hade.

Sen tog kvällen slut eller ungefär, shogen drog två timmar senare, sanna däckade, jag och Robert pratade en massa, sen somnade vi.

Klockan närmade sig två så var dags för Sanna att åka till jobbet för inventering på willys och dags för mig och robert att åka hem. Tycker Sanna är lite lik Audrey Tautou i att mössan sådär så det ser ut som hon har kort hår.

Pappa städade i ett skåp och när jag var 10-11 år så samlade jag på glasfigurer, har samlat på glas, pennor också, vad har ni samlat på? Fast glas vill jag ha fler av de där fina indiska glasen, nu är det mest fina muggar och olika tesorter som jag samlar lite på i smyg.

Jag tycker dom är söta.

Nu blev det massa bilder, men bilder är finfint. De är mysigt med bilder.

Just nu lyssnar jag på beatles och pratar med en fin internetvän nämligen norrlänningen. Det är lite bättre, men jag fryser massor och är tröttast. Senare blir det att rasta hunden och se en film kanske, filmer är bäst. De får mig iaf att inte tänka så mycket på allt.


Malin

Svar; Gott nytt år på dig med sötis! :*

2009-01-01    17:24:57    http://hallonte.blogg.se/
Linda

Åh vad bra! :) Jodå min jul var helt okej! Snart ska väl jag också lägga upp bilder från nyår ;)

2009-01-01    19:59:51    http://taggtroden.blogg.se/
carro

jag brukade också samla på glasfigurer när jag fvar liten! :O jag hade skitmånga, men de försvann i flytten för tre år sedan :/

2009-01-04    20:15:11    http://ettstortallvar.blogg.se/
666AERIME - Hårdrocksbloggen

Like your piercing!

2009-01-06    00:06:46    http://aerime.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback