-

2009-01-10 | 01:42:21 | Direktlänk | | 2 Kommentarer

Jag är glad. Jag har hittat finaste klänningen jag ska ha när jag tar studenten och en jättefinfin kjol jag ska ha på balen. Dessutom fick jag besked av min fina göteborgstjej så jag ska lämna in ledighetsansökan till veckan. Jag borde lägga mig så jag orkar upp i morgon. Då blir det stan och födelsedagskalas, massa mys.

PUSSAR


Susanne

Aw, tack för dina ord. <3

Saknar dig med!

2009-01-10    10:59:36    http://ultrapid.blogg.se/
lenita

snart är du här <3

2009-01-10    14:33:06   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback