-

2009-01-05 | 12:13:27 | Direktlänk | Dagens outfit | 4 Kommentarer

Trött.

Halvt ångest.

Less.

Tankar.

Sömnlöshet inatt.

Men jag ska intill stan med mina föräldrar och titta på blommiga fina underkläder på cubus. Kanske fika. Sen till middag idag blir det hemlagade potatisklyftor mums!

Mitt liv är rätt värdelöst ibland faktiskt.

Puss.

-------

Vi åt lunch på public,dagens! Så började min dag ungefär.

Grönsaker, stekt potatis och potatisgratäng, jag smakade dock jättejätte lite fisk, jag vill inte äta fisk för det är dubbelmoral om man inte äter kött, heh.

Dagens outfit: massa mysig kofta och t-shirt-klänning från H&M,strumpbyxor lindex och H&M, jag har två på mig för blir så kallt annars.

Köpte fina trosor på rean på cubus idag, de hade dock inte matchande bh i min stl :(.

Värsta söta <3

Min nya fina t-shirt <3 köpte också på rean på cubus.

'

Grönt göttigt mangote och veckorevyn  blev det när jag kom hem. Sen höll jag på somna men då kom Elins hund Ally hem och väckte mig.

Puss

 


BJERNHAGEN

haha ingen fara ;D och tacktack! :)

2009-01-05    17:41:10    http://lisabjernhagen.blogg.se/
Ellen

Hahaha, det tar tid, men det är det värt! Alla söta kommentarer gör mig otroligt glad! :)



Jag vet inte riktigt. Någon bara. Skulle vilja gå med Martin, vi har inte varit på bio tillsammans än, så det skulle vara mysigt.



Jag mår bra. Fast precis som du så oroar jag mig för skolstarten. Fy fan. Jag vill verkligen inte börja igen. ÅNGEST.

Kram <3

2009-01-05    17:57:16    http://ellerenellen.blogg.se/
Linda

Gör det ;)

2009-01-05    23:43:04    http://taggtroden.blogg.se/
Ellen

Man ska var nöjd med det man har, ahha :) Men jo, det är roligare med söt respons än ingen respons alls!



Ja, jag menar det! Vi har varit tillsammans i ett år, två månader och två dagar :)



Åh, sista!? Fy fasen va skönt! Jag har FEEEM kvar! Fy fan säger jag bara. Jag kommer avlida så jävla hårt under den tiden.



PUSS! <3

2009-01-06    00:14:37    http://ellerenellen.blogg.se/


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback