Tips

2009-02-15 | 15:12:00 | Direktlänk | Tips | 1 Kommentarer

Jag tänkte tipsa om en massa bra film som jag såg igår 200 cigarettes som gick på 4an i natt, det var en åttiotals film, handlade om en massa fina personer och det var fina kläder, alla ville bara ha lite kärlek och det slutade fint och den var så himlarns söt.

Jag rekommenderar! Måste köpa filmen senare.

Bild stulen ifrån :http://www.cinemapassion.com/affiches/200_cigarettes.jpg

 

Dom här chipsen är sjukt goda och billiga, så dom rekommenderar jag! Finns att köpa på rusta här i Ö-vik iaf och på vissa mataffärer.

Minsta bilden men denna philadelphia gräslök är en massa god att ha på mackan, finns vitlök och örter som också är en massa god och den naturella philadelphia är en massa god att ha gurka och den på mackan.

 

Jag har skrivit om förut hur mycket jag gillar bodyshops bodybutter, man blir helt len och dom luktar gudomligt,dessutom är dom inte testade på djur. Jag hade jordgubb innan jag skaffade hallon och den luktar supergott, dessutom är dom dryga, räcker i 2 månader kanske.

Söt burk är det också!

 

Nu ska jag gå och duscha och testa en hårinpackning jag aldrig testat,jag tipsar om den är bra sedan hehe.

 

Jag tänkte bara tipsa om lite oliv produkter! För dessa ansiktskrämer från willys dagcreme och nattkräm, rengöringsmouse, är megabra man får helt len hud och de luktar gott dessutom! Och är billiga.

Apotekets oliv deodorant är en massa bra och apotekets oliv handcreme får man lena och fina händer utav! Jag rekommenderar!

Dålig bild men denna hårinpackning var megabra man fick mjukt hår och den luktar gott :).

Dom fishermans citrus är massa goda och man blir bra i halsen!

 

Det var alla tips för idag :).

 


Malin W

Jag älskar också body shops body butter! man luktar ju alledes underbart sen. och man blir ju så himla torr såhär på vintern. jag är som ett fnöske!

2009-02-15    18:01:26   


Innan du kommenterar:

Kommentaren granskas alltid innan den publiceras.
Ingen spam eller reklam, de raderas direkt.
Kommentarer som innehåller något dylikt som "lägg till mig på bloglovin'"
  raderas. Jag lägger bara till bloggar som intresserar mig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback